英语娘

跳转至: 导航搜索
大萌字.png

可以从以下几个方面加以改进:

  • 资料及内容不够充足
英语娘.jpg
基本资料
姓名 英语娘
English Girl
别号 外语娘
Foreign Language Girl
发色 金发
瞳色 绿瞳
萌点 傲娇
出身地区 大英帝国
活动范围 全世界
所属团体 学科娘大家族

英语娘是人类语言之一英语及其相应的学科英语的拟人化萌娘角色。

英语娘资料

英语娘是语文娘一族的一员,是日耳曼语言娘家族中最显赫的一员但也偷了法语娘和德语娘不少东西,特别是德语娘,明明是送的不算偷,但很多人并未察觉到她生于日耳曼语文娘家族的事实。相较于其他日耳曼语言娘,英语娘对于动词、时态、词性、格的变化较少。拥有天然金发和公主卷的西方美少女,也有一般人没有的姣好身材,性格高傲又很直爽开放。

有很多套衣服,平时常身穿白色无袖背心加披肩短裤,有时换上牛仔裤或暗黑系的哥特萝莉装

虽然在国内受到了很多人的排挤和讨厌,但是一直没有放弃任然坚持努力!是个会在暗地里刻苦的好孩子!

但是不能多说她,说多了她会躲在被子里哭的,虽然第二天会装成没有事情一样继续努力。

最喜欢的东西是《圣经》,最讨厌的是别人讨厌自己。

只要一被说“好讨厌英语娘啊!”就会立马暴走,把你踩在高跟鞋下。

英语娘常说理解她没有理解其他的语文娘那么难,但即使如此,对很多学生(中国的学生们默认外语学科就是英语,而高考可选外语还有法、俄、德、日、西班牙语)而言,理解英语娘并不像她所想的那么容易。

English Version

English Girl is one of the most distinguished girls in the Germanic Family (languages). She originates from the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. She wears long, wavy and blonde hair, and has a gorgeous figure reminding people of a classic Nordic princess; She has a pretentious personality (as tsundere) and is usually a straight-talker.

She owns an enormous wardrobe. Typically she would wear a white blouse with ankle-high trousers. A pair of jeans would not be out of her repertoire. Though she can also fit in a Gothic Lolita attire without any problems.

Although she is treated by the crowd in China with great hostility, she will not give up. She always tries to work hard on her own out of the public eyes to prove that she is a good kid herself. But we cannot gossip about her much because she would then whine in bed and feign innocence in the next day.

Her favourite book is Holy Bible. Moreover, she disputes the fact that literally everyone is rejecting her. If you have said "I hate you English Girl (as a subject)", she will kill you by going insane and keep stomping on your stomach with her high heels. QED

She always claims that she is much easier to be understood when compared to other language girls (for instance, French). Although with that saying, to many students, (Many students in China think the subject of foreign language is only English, but they can also choose France, Russian, German, Japanese, or Spanish as the tested foreign language in The National College Entrance Examination)she is not as easy to master as she believes.

时态的职位

时态的职位分两类:一种是代理主语;另一种是为主语出谋划策

助理

一般现在时:表示通常性、规律性、习惯性、真理性的状态或者动作有时间规律发生的事件的一种时间状态。由 do 和 does 两位担任。

工作范围
  • 幕后工作
  • 负责主语每天经常做的事情
  • 了解主语生活背后发生的事实和真相

史官

一般过去时:表示过去某个时间里发生的非持续性动作或存在的状态,也表示经常或反复发生的动作。由 do 和 did 两位担任。

工作范围
  • 幕后工作
  • 记录过去的历史:每次记录都会留下签名 ed
  • 可能会篡改历史:不留下签名 ed,搞的很不规则

直播

现在进行时:表示正在进行的动作或存在的状态。由 be 担任。

工作范围
  • 在主语旁边直播拍摄
  • 直播网站的串流,留下地址 ing

预言家

一般将来时:表示将来某一时刻的动作或状态,或将来某一段时间内经常的动作或状态。由 will 担任。

工作范围
  • 在主语旁边指引它
  • 预言未来发生的事

证人

现在完成时:表示过去发生的动作对现在造成的影响或结果或表示过去的动作或状态持续到现在。由 have 和 has 两位担任。

工作范围
  • 在主语旁边见证主语的蜕变

参考文献

为本页面评分: